Dyskryminacja na Forum Nauka Gazety Wyborczej spowodowana bezsilnością powodowanych ideologicznie ateistycznych ewolucjonistów

Jeden z uczestników Forum Gazety Wyborczej poświęconym nauce zamieścił wątek dotyczący koncepcji nieredukowalnej złożoności i teorii inteligentnego projektu w przyrodzie, bazującej głównie na koncepcji nieredukowalnej złożoności układów biologicznych http://forum.gazeta.pl/forum/w,32,140114161,140114161,Motor_of_bacterial_flagellum_8211_spor_o_ewolu.html . Rozwinęła się bardzo ciekawa dyskusja – niemniej biorący w niej udział zwolennicy ewolucjonizmu chcieli dyskutować o wszystkim tylko nie na temat. O wszystkim tylko nie o nieredukowalnej złożoności. Posiadając w rękach wszelkie argumenty od razu wybiłem się na prowadzenie, zapędzając zwolenników SAMOdziejstwa w kozi róg, co po jakimś czasie nie spodobało się ideologicznie motywowanym moderatorom z tego Forum. Kiedy tylko spostrzegli, że są za każdym razem na straconych pozycjach, że są ograbiani z argumentów, swoją uwagę skoncentrowali na atakach na moją osobę. Jeden z moderatorów (niejaki „Pomruk”) nie wytrzymał ciśnienia i skierował do mnie bardzo pouczającą informację. Pouczającą, ponieważ pokazującą jakimi motywami i metodami tak naprawdę kierują się ideologicznie powodowani ateiści na tym Forum. Oczywiście odpisałem moderatorowi, ale ten nie zniósł kulturalnej krytyki swojego myślenia i wnioskowania i usunął mój post (cóż za tchórzliwy unik!). No ale wysłałem jeszcze raz ten sam post i jak na razie widnieje na moim monitorze. To nie jest moja pierwsza przeprawa z moderatorami z tego Forum. Z bardziej błahych powodów potrafili oni kasować moje posty np. jednego razu za merytoryczną krytykę hipotezy rekapitulacji https://bioslawek.wordpress.com/2012/10/01/embriologia-a-problem-makroewolucji/ Postanowiłem więc na moim blogu zaprezentować dosłownie polemikę, jaką przeprowadziłem z gorzkimi żalami pod adresem mojej aktywności na FN GW, które były tym razem autorstwa moderatora Pomruka. Należy podkreślić, że treść tych wynurzeń stanowi regułę na podstawie której na FN GW moderacja usprawiedliwia stronnicze traktowanie myślących inaczej niż oni.

Oto przebieg wymiany zdań:

Pomruk napisał:  

 Dlaczego ten wątek nie wylądował (jeszcze) na oślej ławce? Dlatego, ze został założony przez kogoś innego [niż ty] w dobrej wierze.

Biosławek:

O widzę, że Moderacja na FN robi postępy. Zaczyna nabywać umiejętności czytania w myślach i oceniania motywacji poszczególnych uczestników Forum.

Pomruk:

Samo spojrzenie na kwestie naukowe  z nienaukowej czy paranaukowej strony czynione w dobrej wierze nie  wystarcza również do jego  usunięcia.

Bioslawek:

Tak, tak biedny Wader urwał się z choinki i odkrył nową Amerykę, to znaczy nieredukowalną złożoność układów biologicznych. Uprawiacie dyskryminację i tyle. Takie jest moje zdanie.

Pomruk:

Kwalifikuje się natomiast z pewnością do usunięcia propagandowy, antynaukowy, religijny spam,  który od dawna uprawiasz.

Biosławek:

Musisz przyjąć do wiadomości, że nie wszyscy uczestnicy tego Forum tak uważają o czym miałeś okazję się przekonać, gdy usunęliście mój post o nowych badaniach na temat spektakularnego wzrostu mózgu człowieka jeszcze w stadium embrionalnym. Czy tych ludzi też jakoś negatywnie zaszufladkujesz?

Pomruk:

Wykorzystałeś  temat do natrętnego wciśnięcia się tu raz jeszcze.

Bioslawek:

Chociaż jesteś tutaj Moderatorem, to musisz pamiętać, a właściwie powinieneś, że to Forum nie stanowi twojego prywatnego podziemia. Więc jak się pojawi jakiś temat, a ty nie poślesz go na ‚Oślą ławkę’, to każdy ma prawo wyrazić swoje poglądy.

Pomruk:

Trudno, tego akurat wątku n ie skasuję, ale wiedz, że będzie ci być natrętnym coraz trudniej.

Biosławek:

Jak mam odbierać tą groźbę? Mam rozumieć, że inne tego rodzaju wątki napisane nawet w „dobrej wierze” przez inne osoby niż ja też będziesz kasował? A może tylko te, gdzie ja się udzielę? A może tylko moje wypowiedzi? Pomruk zanim mi teraz odpiszesz (o ile nie poślesz tego posta na ‚Oślą ławkę’) poważnie się zastanów co chcesz napisać i jakie uczucia wyrazić, ponieważ ewidentnie się kompromitujesz.

Skomentuj

